خانه / مراکز / معاونت پشتیبانی و منابع انسانی
1806717289_6e97fe91c9_b

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی

  1. انجام وظایف پشتیبانی و منابع انسانی مدیر کل بهزیستی استان در غیاب وی با توجه به اختیارات تفویض شده.
  2. نظارت بر تهیه و تنظیم بودجه های واحدههای تابعه طبق دستورالعمل های صادره و خط مشی کلی سازمان برنامه و بودجه با توجه به توسعه فعالیتها.
  3. ابلاغ دستورالعمل های اجرایی مربوطه و بخشنامه های اداری و مالی به واحدهای مراکز تابعه در سطح استان و نظارت بر حسن اجرای آنها
  4. نظارت بر تهیه و تنظیم و جمع آوری آمار و اطلاعات مورد نیاز ستاد مرکزی سازمان
  5. نظارت بر انجام امور اداری و پرسنلی واحدهای تابعه با توجه به خط مشی کلی سازمان در قالب اختیاات تفویض شده استان
  6. نظارت بر تهیه و تنظیم فرمهای ارزشیابی کارکنان طبق ضوابط اجرایی ابلاغ شده به استان
  7. نظارت بر انجام امور مالی و نگهداری حساب اموال واحدهای تابعه و امضای اسناد مالی با توجه به مقررات مربوطه
  8. نظارت بر حسن اجرای امور تدارکاتی و خدماتی واحدهای تابعه با توجه به خط مشی تعیین شده
  9. برنامه ریزی جهت تامین اهداف سازمان بهزیستی در سطح استان با توجه به مقررات و خط مشی های تعیین شده با همکاری معاونت امور توانبخشی، امور اجتماعی،امور پیشگیری، مشارکتهای مردمی،اشتغال و موسسات خیریه

 فعالیتهای این معاونت در چند اداره و واحدهای تابعه انجام می شود که عبارتند از؛

  • اداره امور مالی
  • واحدبرنامهریزیوبودجه
  • ادارهنیرویانسانی
  • امورآموزش
  • واحد انفورماتیک
  • واحدآمار
  • واحدتربیتبدنیوفوقبرنامه
  • امور رفاهی
  • امورپشتیبانی
  • امورحقوقی
  • امورفنیومهندسی
  • نظارت بر تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی واحدهای استانی برای سال آینده.

در نهایت می توان وظایف این معاونت را به شرح زیر بیان کرد؛

  • تقسیم کار، تعیین وظائف و انجام راهنمائیهای لازم به کارکنان تحت سرپرستی
  • نظارت بر اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
  • رسیدگی، مطالعه و امضاء پیش نویسهای تهیه شده
  • رسیدگی، بررسی و تائید احکام و ابلاغهای تهیه شده در کارگزینی
  • مراقبت در امر استخدام کارکنان واجد شرائط بر حسب دستور مقام مافوق و اعلام نیاز معاونتهای تخصصی
  • شرکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و غیره
  • صدور بخشنامه ها و دستورالعملهای لازم
  • اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری اداره کارگزینی
  • بررسی و مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
  • نظارت و مراقبت کلی بر امور مربوط به استخدام، انتقالات، انتصابات، مرخصیها، ماموریتها و امور مربوط به بازنشستگی و موظفین
  • نظارت بر صدور کلیه احکام کارگزینی و عندالزوم شرکت در کمیته طرح طبقه بندی مشاغل سازمان
  • انجام برنامه ریزیهای لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین دوائر مختلف تحت سرپرستی
  • مطالعه و بررسی گزارشات و طرحهای تهیه شده توسط کارکنان تحت سرپرستی
  • پاسخگوئی و راهنمائی روسای واحدهای اجرائی در زمینه مسائل مربوط به کارگزینی
  • پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان و بررسی تشکیلات سازمانی و پیشنهاد ایجاد، حذف، تغییر پستهای سازمانی با هماهنگی مسئولین ذیربط
  • تهیه و تنظیم گزارشات لازم جهت ارائه به مقام مافوق
  • نظارت بر انجام جریان نامه های وارده و صادره و تایپ بموقع نامه های ارسالی به دائره دبیرخانه
  • نظارت بر انجام صحیح بایگانی اسناد و مدارک و پرونده های پرسنلی
  • انجام سایر امور محوله که از مقام مافوق ارجاع می گردد.

منابع

درباره ی tabrizbehzisti

تصویر پروفایل از  tabrizbehzisti

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *